Debata nad raportem o stanie gminy za rok 2023
Przewodnicząca
Rady Gminy Turawa
informuje o możliwości zgłaszania się mieszkańców gminy Turawa do debaty nad
Raportem o stanie gminy Turawa za 2023 rok
w terminie do 25 czerwca 2024 roku do godz. 15:00 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy
w Turawie.
Raport o stanie gminy Turawa zostanie omówiony na Sesji Rady Gminy Turawa w dniu 26 czerwca 2024 roku.
Mieszkańcy w liczbie maksymalnie 15 osób, którzy chcieliby zabrać głos w trybie określonym w art. 28aa ust. 6 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (w debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos), składają do przewodniczącej rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami:
1) w gminie do 20 000 mieszkańców – co najmniej 20 osób;
Debata nad raportem odbędzie się podczas
Sesji Rady Gminy Turawa w dniu 26 czerwca 2024 roku. o godz. 9:00
w budynku Urzędu Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa – sala konferencyjna
Dokumenty do pobrania:
- zgłoszenie Raport o stanie gminy 2023.docx (20,08KB)
- RAPORT O STANIE GMINY TURAWA ZA 2023 ROK.pdf (9,03MB)
/-/ IWONA DUDA
PRZEWODNICZĄCA RADY GMINY
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO /Dz. Urz. UE L 119, s.1/ informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Turawa z siedzibą w Turawie
(46-045) przy ulicy Opolskiej 39c, - kontakt z Inspektorem Ochrony Danych można nawiązać pod adresem e-mail: ,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w ramach organizowanej debaty nad Raportem o stanie gminy, w celu wyrażenia opinii, złożenia wniosków lub uwag, na podstawie art. 28aa ust. 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane w czasie określonym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, - podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania wpłynie na niemożność rozpatrzenia złożonego formularza.
Data publikacji: 10-06-2024 14:13
Modyfikował(a): Aleksandra Gaweł
Data modyfikacji: 10-06-2024 14:15