Szanowni Państwo,

Z uwagi na obecną sytuację w kraju oraz obostrzenia jakie zostały wprowadzone na terenie całego kraju informujemy, że w okresie od 20.03.2021r. do 09.04.2021r. ponownie wprowadzone zostaną następujące zasady obsługi klientów Urzędu Gminy w Turawie:

  1. załatwianie spraw w urzędzie możliwe jest jedynie w formie elektronicznej, telefonicznej oraz korespondencji tradycyjnej (poczta);
  2. załatwianie spraw w Urzędzie odbywa się w formach: elektronicznej, telefonicznej, korespondencyjnej tradycyjnej (poczta) lub poprzez pozostawianie korespondencji w urnie usytuowanej przed drugimi drzwiami wejściowymi do budynku, która będzie opróżniana raz dziennie (potwierdzanie odbioru pisma zostanie wysłane do klienta tylko w przypadku pozostawienia adresu e-mail przy dokumentach);
  3. wprowadza się całkowity zakaz poruszania się klientów zewnętrznych po budynku urzędu;
  4. nadal obowiązują zasady zachowania dystansu, ograniczenie przemieszczania się pracowników po urzędzie do niezbędnego minimum;
  5. dezynfekcja rąk przy wejściu do budynków;
  6. Podczas kontaktu z klientami Urzędu należy obowiązkowo zasłaniać usta i nos. Klient również posiada taki obowiązek – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi.
  7. Mieszkańcy, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanego stanowiska do samospisu w Urzędzie Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel. 77 42 12 012 wew. 106 lub 131).

Proszę Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w Urzędzie. W przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego, proszę o wcześniejsze telefoniczne lub mailowe uzgadnianie konkretnego terminu (dnia i godziny), celem zwiększenia Państwa bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu.

Telefony do kontaktów z pracownikami: Tel.: 77 42 12 012

  1. Sekretariat - wew. 101
  2. Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste, Meldunki - wew. 111
  3. Referat Budownictwa - wew. 114
  4. Referat Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - wew. 104 / 105
  5. Gospodarka Odpadami - wew. 123
  6. Księgowość - wew. 107
  7. Podatki - wew. 109 / 122
  8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - wew. 130
  9. Urząd Stanu Cywilnego - wew.131
  10. GZEAS - wew. 126

lub mailowy: 

Chciałbym podkreślić, że ograniczenie dostępu dla Klientów nie oznacza opuszczenia stanowisk pracy przez pracowników Urzędu Gminy Turawa. Urząd nadal pracuje na rzecz mieszkańców i realizuje wszystkie zadania. Zmieniona zostaje jedynie forma kontaktu. O wszelkich zmianach będziemy na bieżąco informować za pomocą strony internetowej www.turawa.pl oraz na drzwiach Urzędu Gminy w Turawie.

Dziękuję za wyrozumiałość.

WÓJT GMINY TURAWA

/-/ DOMINIK PIKOS

Opublikował(a): 
Data publikacji:
 23-03-2021 08:56

Modyfikował(a): 
Data modyfikacji:
 01-04-2021 07:36
Przewiń do góry