Zalecenia w związku z obecnymi obostrzeniami
Szanowni Państwo,
Z uwagi na obecną sytuację w kraju oraz obostrzenia jakie zostały wprowadzone na terenie całego kraju informujemy, że w okresie od 20.03.2021r. do 09.04.2021r. ponownie wprowadzone zostaną następujące zasady obsługi klientów Urzędu Gminy w Turawie:
- załatwianie spraw w urzędzie możliwe jest jedynie w formie elektronicznej, telefonicznej oraz korespondencji tradycyjnej (poczta);
- załatwianie spraw w Urzędzie odbywa się w formach: elektronicznej, telefonicznej, korespondencyjnej tradycyjnej (poczta) lub poprzez pozostawianie korespondencji w urnie usytuowanej przed drugimi drzwiami wejściowymi do budynku, która będzie opróżniana raz dziennie (potwierdzanie odbioru pisma zostanie wysłane do klienta tylko w przypadku pozostawienia adresu e-mail przy dokumentach);
- wprowadza się całkowity zakaz poruszania się klientów zewnętrznych po budynku urzędu;
- nadal obowiązują zasady zachowania dystansu, ograniczenie przemieszczania się pracowników po urzędzie do niezbędnego minimum;
- dezynfekcja rąk przy wejściu do budynków;
- Podczas kontaktu z klientami Urzędu należy obowiązkowo zasłaniać usta i nos. Klient również posiada taki obowiązek – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi.
- Mieszkańcy, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanego stanowiska do samospisu w Urzędzie Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel. 77 42 12 012 wew. 106 lub 131).
Proszę Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do niezbędnego minimum osobistych wizyt w Urzędzie. W przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego, proszę o wcześniejsze telefoniczne lub mailowe uzgadnianie konkretnego terminu (dnia i godziny), celem zwiększenia Państwa bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia czasu oczekiwania na miejscu.
Telefony do kontaktów z pracownikami: Tel.: 77 42 12 012
- Sekretariat - wew. 101
- Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste, Meldunki - wew. 111
- Referat Budownictwa - wew. 114
- Referat Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - wew. 104 / 105
- Gospodarka Odpadami - wew. 123
- Księgowość - wew. 107
- Podatki - wew. 109 / 122
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - wew. 130
- Urząd Stanu Cywilnego - wew.131
- GZEAS - wew. 126
lub mailowy:
Chciałbym podkreślić, że ograniczenie dostępu dla Klientów nie oznacza opuszczenia stanowisk pracy przez pracowników Urzędu Gminy Turawa. Urząd nadal pracuje na rzecz mieszkańców i realizuje wszystkie zadania. Zmieniona zostaje jedynie forma kontaktu. O wszelkich zmianach będziemy na bieżąco informować za pomocą strony internetowej www.turawa.pl oraz na drzwiach Urzędu Gminy w Turawie.
Dziękuję za wyrozumiałość.
WÓJT GMINY TURAWA
/-/ DOMINIK PIKOS
Data publikacji: 23-03-2021 08:56
Modyfikował(a):
Data modyfikacji: 01-04-2021 07:36