Konsultacje społeczne
INFORMACJA O KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH
projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Turawa
1. Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Turawa.
2. Konsultacje przeprowadzane są na podstawie przepisów:
- uchwały Nr XIII/85/2016 Rady Gminy Turawa z dnia 22 stycznia 2016r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych.
3. Forma konsultacji.
Zgłaszanie przez mieszkańców Gminy Turawa uwag, przy wykorzystaniu formularza zgłaszania uwag, w terminie od dnia 28 czerwca 2019 r. do dnia 12 lipca 2019 r. w Urzędzie Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c:
1) osobiście w sekretariacie Urzędu;
2) listownie na adres Urzędu – data wpływu do dnia 12.07.2019 r.;
3) na adres elektroniczny: ug@turawa.pl.
4. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji.
Konsultacje rozpoczynają się w dniu 28 czerwca 2019 r. i zakończą w dniu 12 lipca 2019r.
5. Wyniki konsultacji
Zostaną ogłoszone na stronie Urzędu Gminy Turawa oraz w Biuletynie Informacji Publiczej.
Do pobrania:
Projekt Uchwały 28.06.2019.pdf (3,13MB)
formularz-zglaszania-uwag-1.doc (32,50KB)
Data publikacji: 28-06-2019 16:59
Modyfikował(a): Magdalena Sadowska
Data modyfikacji: 28-06-2019 17:03