Dofinansowanie usuwania azbestu w 2017r. w naszej gminie
Wójt Gminy Turawa informuje, iż w dniu 10 sierpnia 2017r. została zawarta Umowa Dotacji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu na zadanie usuwania azbestu w ramach konkursowego naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć zgodnych z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów azbestowych na terenie województwa opolskiego.
Dofinansowanie obejmuje prace: demontaż, transport, zbierania (wyrobów wcześniej zdemontowanych) i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest dla mieszkańców, którzy wystąpili do Gminy Turawa ze stosownym wnioskiem na dofinansowanie zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Turawa przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Dofinansowanie przedsięwzięcia wynosi:
- do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez NFOŚiGW w Warszawie - do 4 701,17 zł;
- do 35% kosztów kwalifikowanych – dotacja ze środków WFOŚiGW w Opolu - do 3 290,82 zł;
co stanowi razem 85% kosztów zadania – 7 991,99 zł
- 15% - udział środków własnych beneficjentów końcowych – Wnioskodawców tj. 1 410,35 zł
Wykonawca zadania: P.P.H.U. GAJAWI Gabriel Rogut z siedzibą ul. Elektronowa 10, 94-103 Łódź, wyłoniony przez Gminę w trybie zapytania o cenę na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Data publikacji: 31-08-2017 09:04
Modyfikował(a): Magdalena Sadowska
Data modyfikacji: 31-08-2017 09:05