Ważna informacja dla przedsiębiorców
Przypominamy, że każdy przedsiębiorca prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych ma obowiązek do 31 stycznia 2014r. złożyć pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych za rok 2013 oraz uiścić stosowną opłatę za korzystanie z zezwoleń.
Opłata za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych wnoszona jest na rachunek gminy w każdym roku kalendarzowym objętym zezwoleniem w trzech równych ratach w terminach: do 31 stycznia, 31 maja i 30 września danego roku kalendarzowego.
Są to terminy ostateczne, nie podlegające przedłużeniu ani przywróceniu.
W przypadku niezłożenia oświadczenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia lub niedokonania opłaty we wskazanych ustawowo terminach zezwolenie wygasa, a przedsiębiorca może wystąpić o nowe zezwolenie nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Informacje oraz druki związane ze sprzedażą napojów alkoholowych znajdują się również na BIPie strony Urzędu Gminy Turawa w zakładce „dokumenty do pobrania”.
Do pobrania:
Oświadczenie o wyskości sprzedaży napojów alkoholowych (30,00KB)
Pouczenie do oświadczenia (53,24KB)
Data publikacji: 03-01-2014 11:09