Sesja Rady Gminy Turawa
Przewodniczący Rady Gminy Turawa zawiadamia, że w dniu 18 grudnia 2009r. o godz. 9.00 w siedzibie Urzędu Gminy Turawa odbędzie się sesja Rady Gminy.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad
2. Sprawy regulaminowe.
- stwierdzenie quorum,
- przedstawienie porządku obrad,
-przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
4. Powołanie Komisji Wnioskowej.
5. Podjęcie uchwał:
- w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
- w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy Nr XXXI/203/09 z dnia 27 listopada 2009 r. w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od nieruchomości,
- w sprawie zmiany budżetu gminy w 2009 r.
- w sprawie rozwiązania i postawienia Międzygminnego Związku „Trias Opolski” w stan likwidacji.
- w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2010 r.
6. Przyjęcie budżetu na 2010 rok.- podjęcie uchwały.
7. Przedstawienie planu pracy Rady Gminy na 2010 rok
8. Informacja Wójta Gminy o pracy w II półroczu..
9. Informacja o obrocie gruntami i realizacja planu konserwacji zabytków gminnych, zgodnie z podjętymi uchwałami Rady Gminy.
11. Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu Gminy.
12. Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
14. Odpowiedź na złożone wnioski.
15. Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
Publikacja:
Magdalena Sadowska
Data publikacji: 16-12-2009 09:30