Przewodniczący Rady Gminy Turawa zawiadamia, że w dniu 30.01.2009 r. o godz. 900 w siedzibie Urzędu Gminy w Turawie odbędzie się sesja Rady Gminy.

 Proponowany porządek obrad:

1.     Otwarcie obrad.

2.     Sprawy regulaminowe.

- stwierdzenie quorum,

- przedstawienie porządku obrad,

- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

3.     Przedstawienie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.

4.     Powołanie Komisji Wnioskowej.

5.     Podjęcie uchwał:

- w sprawie ustalenia dodatkowego wynagrodzenia rocznego Wójtowi Gminy Turawa,

- w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników zatrudnionych w GOPS i GZEAS w Turawie oraz uzgodnienia wartości jednego punktu,

- w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników nie będących nauczycielami a zatrudnionych w publicznych szkołach, przedszkolach i gimnazjum na terenie Gminy Turawa oraz uzgodnienia jednego punktu.

- w sprawie zmiany budżetu Gminy w 2009 r.

6. Informacja Wójta Gminy o działaniach W i K Turawa  

7. Przyjęcie planów pracy poszczególnych komisji na 2009 r. i przedstawienie sprawozdania z pracy komisji w 2008 r.

8. Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.

9. Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.

10. Wolne wnioski.

11. Odpowiedź na złożone wnioski.

12. Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.

13. Zakończenie obrad.
 
adm. M.S
Opublikował(a): Magdalena Sadowska
Data publikacji:
 26-01-2009 14:31

Przewiń do góry