Sesja Rady Gminy Turawa
Przewodniczący Rady Gminy Turawa zawiadamia, że w dniu 30.01.2009 r. o godz. 900 w siedzibie Urzędu Gminy w Turawie odbędzie się sesja Rady Gminy.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Sprawy regulaminowe.
- stwierdzenie quorum,
- przedstawienie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Przedstawienie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
4. Powołanie Komisji Wnioskowej.
5. Podjęcie uchwał:
- w sprawie ustalenia dodatkowego wynagrodzenia rocznego Wójtowi Gminy Turawa,
- w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników zatrudnionych w GOPS i GZEAS w Turawie oraz uzgodnienia wartości jednego punktu,
- w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników nie będących nauczycielami a zatrudnionych w publicznych szkołach, przedszkolach i gimnazjum na terenie Gminy Turawa oraz uzgodnienia jednego punktu.
6. Informacja Wójta Gminy o działaniach W i K Turawa
7. Przyjęcie planów pracy poszczególnych komisji na 2009 r. i przedstawienie sprawozdania z pracy komisji w 2008 r.
8. Informacja o Zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu gminy.
9. Przedstawienie pism, jakie wpłynęły między sesjami.
10. Wolne wnioski.
11. Odpowiedź na złożone wnioski.
12. Przedstawienie protokołu Komisji Wnioskowej.
Data publikacji: 26-01-2009 14:31