Sesja Rady Gminy Turawa.
Przewodniczący Rady Gminy zawiadamia, że w dniu 5.12.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Sprawy regulaminowe:
- stwierdzenie quorum,
- przedstawienie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Ślubowanie Wójta Gminy.
4. Powołanie Komisji Wnioskowej.
5. Przyjęcie stawek podatkowych na 2007 rok:
. w sprawie zatwierdzenia taryfy na zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe
odprowadzenie ścieków na 2007 rok
. w sprawie zatwierdzenia dopłaty dla odbiorców usług w zakresie zbiorowego
odprowadzenia ścieków na 2007 rok,
. w sprawie minimalnych stawek dzierżawy gruntów na cele rekreacyjne, letniskowe, handlowe, przemysłów i inne usługi oraz w sprawie minimalnych stawek czynszu za lokale użytkowe i minimalne ceny ciepła co na terenie gminy Turawa w roku 2006.
. w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od nieruchomości oraz zwolnień od podatku od nieruchomości,
6. Podjęcie uchwał.
. a/ w sprawie zwiększenia budżetu gminy w 2006 roku.
. b/ w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Wójta Gminy.
7. Wstępna analiza projektu budżetu na 2007 rok.
8. Przedstawienie pism jakie wpłynęły do Rady Gminy między sesjami.
9. Informacja o zarządzeniach Wójta w sprawie zmiany budżetu.
10. Wolne wnioski.
11. Odpowiedź na złożone wnioski.
12.. Przedstawienie i przyjęcie protokołu Komisji Wnioskowej
13. Zakończenie obrad.
Data publikacji: 30-11-2006 14:50