Usuwanie azbestu w gminie Turawa - dofinansowanie usuwania azbestu w 2019r.
Wójt Gminy Turawa informuje, iż został złożony wniosek przez Gminę Turawa do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu na zadanie usuwania azbestu w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest w 2019 roku.
Dofinansowanie będzie obejmować prace: demontaż, transport, zbieranie (wyrobów wcześniej zdemontowanych) i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest dla mieszkańców, którzy wystąpili do Gminy Turawa ze stosownym wnioskiem na dofinansowanie zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Turawa przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Planowane dofinansowanie przedsięwzięcia:
1. do 70% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez:
- WFOŚiGW w Opolu – do 4 220,75 zł;
- NFOŚiGW w Warszawie – do 4220,74 zł
2. 30% - udział środków Gminy Turawa tj. 3 617,79zł.
KOSZT zadania: 12 059,28 zł
Wykonawca zadania:
Logistyka Odpadów Sp. z o.o. ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, wyłoniony przez Gminę w trybie zapytania o cenę na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.